sovareftite [was:Re: dd if=/dev/zero vs. low level format [was: Re: Disk check tool]]

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Mon Jan 13 17:17:03 EET 2003

On Saturday 11 January 2003 15:06, Thanos Kyritsis wrote:

> όχι, καλά θα κάνει να το πάρει προσωπικά και να το κόψει αυτό το υφάκι.

Τί είναι αυτό;

From: Thanos Kyritsis <listman at hellug.gr>

Ω, όχι πάλι. Ο djart μεταμορφώθηκε σε listman, κρύψτε γρήγορα  παιδιά και
μικρά κατοικίδια (οτιδήποτε μικρότερο από καναρίνι) 8)

Αλλά γιά μισό λεπτό. Σελήνη δώδεκα ημερών; Όχι ρε, δεν είναι η μέρα σου!
Πρόσεχε λίγο, φαντάζεσαι να διαβαζα το mail σου στη βιβλιοθήκη στο ΕΜΠ και
να με πετάγαν έξω γιατί ενόχλησα τους συμφοιτητές με τα γέλια μου; Τί είναι
αυτα που κάνεις; 8)

(τα προκλητικά mail σε άλλους. εμένα δεν με πειράζει να φανώ κακός, απλά και
μόνο γιατί _είμαι_ κακός :Ρ )

--
Don't stop at one bug.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)