Scanner for Linux

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Mon Jan 13 14:13:03 EET 2003

Στις Κυρ 12 Ιαν 2003 13:10, ο/η Nikolaos Ladis έγραψε:
> Kalispera stin lista kai hronia polla.
>
> Distihos tora sta hristougenna to scanneraki mou me afise hronous
> :-(( ( HP 4100C) kai psahno na vro ena kainourgio pou monadiki tou
> proipothesi einai na paizei sto linux.
> Eho kanei mia prokatarktiki erevna agoras alla ta mehri tora modela
> pou vrika oti den ehoun provlima einai ekseretika akriva. ( 1300 euro
> kai ano)
>
> ehei kaneis na proteinei tipota apo tin mehri tora empeiria tou ?
>
> Efharisto
>
> Nikos Ladis

   Θα σου πρότεινα να προτιμήσεις «EPSON» διότι οι περισσότεροι
υποστηρίζονται από το Λίνουξ!

   Ο δικός μου «EPSON PERFECTION 1650 PHOTO» δουλεύει τέλεια και αυτήν
την στιγμή θα πρέπει να κοστίζει κάτω από 300 ευρώ.

   Επίσης, είδα στην σελίδα «http://www.linux-usb.org» ότι ο «EPSON
PERFECΤION 1660 PHOTO», μάλλον η νεωτέρα έκδοσις τού δικού μου,
υποστηρίζεται μια χαρά και ο «EPSON PERFECTION 1260 PHOTO» (ο οποίος
επίσης! Στο «Πλαίσιο» η τιμή τους είναι 250 και 161 ευρώ αντίστοιχα
χωρίς Φ.Π.Α.

   Ρίξε και μια ματιά στην παραπάνω αναφερομένη σελίδα...

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr