sovareftite [was:Re: dd if=/dev/zero vs. low level format [was: Re: Disk check tool]]

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Sun Jan 12 16:24:03 EET 2003

On Saturday 11 January 2003 14:59, Papadogiannakis Vagelis wrote:
> On Sat, 11 Jan 2003 00:36:16 +0200 aoiko at cc.ece.ntua.gr wrote:
>
> gia ksekoliste mia parti... Ama 8elete na ekfrazestai kapos, kante to
> metaksi sas. Ante mpravo. H ipoloipi lista giati nomizete oti exei oreksi
> na akouei tis vlakeies sas?

Den nomizw oti me auto to mail 8a alla3ei kati, to polu polu twra pou
apanthse kapoios na exoume akoma ena axrhsto thread 8)

> den eimai listarxos, alla exo vare8ei na sas akouo na kanete to 80% ton
> posts tis lgu sini8os diafonontas metaksi sas kai vrizontas o enas ton
> allo.

na gineis. 8a deis tote oti o listarxos einai amelhtea posothta mprosta ston
xeimaro ths blakeias twn subscribers.

> aggele min to pareis prosopika epeidi kano reply sto diko sou post.

oxi, to 8a to parw proswpika apla giati egw xanw thn wra mou me [censored]
threads. (Ta trolls pollaplasiazontai. Kati etoimazei autos o sauron 8)

--
indent does _not_ solve the problem of:
	* buggers who think that MyVariableIsBiggerThanYourVariable is a

	- Alexander Viro on coding style