Tonoi se Mandrake 9.0

ironhell3 ironhell3 at hotmail.com
Sat Jan 11 22:22:11 EET 2003

Athanasios Karapantelakis wrote:
> Geia sas.
> Exw ena systhma me Mandrake 9.0, sto opoio kai trexw KDE 3.0.3. Exw kanei
> import tis grammatoseires ton windows kai exw orisei san deyterevon locale
> ta ellinika (apo to Control Center tou KDE). To provlima mou synistatai
> sto oti enw mporw na grapsw kai na dw Ellinika toso sto Open Office (1.0.1) oso kai sto KWord, den mporw na
> xrisimopoihsw tonous.
> Tropopoihsa kai to /etc/sysconfig/i18n me vash tis odigies apo to how-to
> tou dj-art (apo to linux.gr) alla den voithise se tipota ...
> Exei antimetwpisei kaneis paromoio provlima ?
>

> ---
>
> Karapantelakis Athanasios
> Computer Science Departmentexport LANG="el_GR"

> University of Crete
File mou kata 99% den exeis stisei to locale sou.Ama dwseis locale stin
konsola ti vlepeis? tha prepei na vlepeis el_GR. Dokimase na valeis sto
~/bash_profile sou afta:

export LC_CTYPE="el_GR"
export LC_NUMERIC="el_GR"
export LC_TIME="el_GR"
export LC_COLLATE="el_GR"
export LC_MONETARY="el_GR"
export LC_MESSAGES="el_GR"
export LC_PAPER="el_GR"
export LC_NAME="el_GR"
export LC_ADDRESS="el_GR"
export LC_TELEPHONE="el_GR"
export LC_MEASUREMENT="el_GR"
export LC_IDENTIFICATION="el_GR"
export LC_ALL="el_GR"

Yg:den kserw an o tropos aftos einai swstos.Se emana pantws doulevei
(slack 8.1/9.0)