.procmail rules

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Thu Jan 9 13:12:02 EET 2003

On 2003-01-08 16:47, Stelios Asmargianakis <asmar at medisign.gr> wrote:

> Πες μου τι ακριβώς θέλεις ώστε να βοηθήσω.

Θέλω πολλά πράγματα, αλλά ας μην τα αναλύσουμε όλα.  Προς το παρόν θα
αρκεστώ στα εξής:

1. Όταν απαντάς σε mail καλό είναι να κάνεις Cc: και αυτόν στον οποίο
   απαντάς.  Αν δεν κοιτούσα σήμερα την linux-greek-users (π.χ. λόγω
   έλλειψης χρόνου) δεν θα είχα δει καθόλου την απάντησή σου.

2. Το κείμενο που κάνεις quote ποιος το έγραψε.  Εγώ που το έγραψα το
   ξέρω αυτό, αλλά κάποιος που διαβάζει το thread μερικές μέρες
   αργότερα σιγά μη θυμάται.  Οπότε βάζε και όνομα στα quotes σου.

Αλλά στο θέμα μας.  Τα πάντα είναι σχετικά.  Δεν μας είπες ακόμα αν
όντως τρέχεις Sendmail ή Postfix (ναι και τα δυο χρησιμοποιούν και
καταλαβαίνουν το .forward αρχείο αν ρυθμιστούν σωστά).  Μια καλή αρχή
για να μπορεί κάποιος να καταλάβει τι συμβαίνει θα ήταν να γράψεις:

	* Τι πρόγραμμα χρησιμοποιείς για MTA.
	* Ποιες ακριβώς ρυθμίσεις του έχεις κάνει.
	* Πως το ξεκινάς.
	* Τι βλέπεις στα logs σου όταν στέλνεις mail σε κάποιο user
	  που φαίνεται να μην παίζει το .forward του.

- Γιώργος