Sygnwmh gia ta akatalabistika ..

Koukopoulos Konstantinos k.koukopoulos at di.uoa.gr
Wed Jan 8 13:57:01 EET 2003

On Tue, Jan 07, 2003 at 04:05:06PM +0200, Ioannis Theodoridis wrote:
> Το προηγούμενο post ήταν reply sto post I CRAVE YOUR INDULGENCE.
>
> Δεν ξέρω γιατί δημοσιεύθηκε αυτόνομο..

ίσως γιατί το news gateway ή ο mailman αφαιρούν τις αναφορές μεταξύ
των μυνημάτων, οπότε ο μόνος τρόπος να ομαδοποιηθούν τα μυνήματα
είναι μέσω των επικεφαλίδων Subject (που στην περίπτωση αυτή είχε αλλάξει).

> "Ioannis Theodoridis" <gthe at space.gr> wrote in message
> news:1041947607.838219 at proxy.space.gr...
> spam.

Να τονίσω οτί δεν θέλω να αρχίσει flame, απλά δράττομαι της ευκαιρίας να
κάνω μια παρατήρηση:  στα μυνήματα που στέλνεις πρέπει να υπάρχει μια
επικεφαλίδα Content-type που να μας λέει με τι κωδικοποίηση έχεις γράψει
το μύνημα σου.  Επειδή δεν δουλεύουμε όλοι σε iso-8859-7 από default τα μυνήματα
που γράφεις στα ελληνικά αποκωδικοποιούνται λάθος.  Για να τα δούμε
πρέπει να μπαίνουμε σε ηλίθιες διαδικασίες.  Σε παρακαλώ λοιπον, αν μπορείς,
να ρυθμίσεις το λογισμικό σου να συμπεριλαμβάνει μια τέτοια επικεφαλίδα
με τη σωστή κωδικοποιήση.

Κωνσταντίνος