Gnome terminal greek font problem Redhat 8.0

kzorba at hq.otenet.gr kzorba at hq.otenet.gr
Tue Jan 7 15:08:01 EET 2003

Geia xara se olous. Exo provlima na dialekso ena elliniko font sto
gnome terminal (oste na vlepo kai na grafo Ellinika sto terminal). Exo
Redhat 8.0 exo egkatastisei ta ttf tis Microsoft kathos kai ta misc
fonts toy graphis. Episis sto XF86Config evala tis sxetikes grammes
        Option      "XkbLayout" "el"    #Option "XkbVariant"    ""
        Option      "XkbOptions" "grp:toggle"
Sto Galeon browser (i Mozilla) grafo Ellinika mia xara kai me tonous
kathos exo valei default font to Tahoma. Sto gnome terminal an kai
dialegontas tahoma mporo na ghrapso Ellinika (xoris tonous) thelo na
mporo na dialekso ena apo ta fonts tou graphis kathos ta ttf den mou
fainontai kala... Pigainontas omos sto Edit | Current profile den
mporo na do stis epiloges ta fonts tou Graphis (eno me xlsfonts ta
vlepo mia xara). Exei kaneis kamia idea?
To locale mou einai
LANG=en_US.UTF-8
LC_CTYPE=el_GR.UTF-8
Parakolouthisa ti syzitisi sxetika me tous tonous sto Redhat 8.0 alla
ayto den apantithike. An exei apantithei pio prin apla enimeroste me...