Xristoygeniatikh prosfora

Evripidis Papakostas evris at source.gr
Sat Jan 4 23:11:01 EET 2003

> Prokite gia enan P4 sta 2.4 me ola ta kala epano DVDia Modems monitor
> k.a pou eixe dyo times. Mia me windows XP 890Euro kai mia me Linux 790
> Euro. 8-)
>
> Nai kiries kai kirioi pleon exoume toulaxiston enan akoma promi8eyth
> olokliromenwn systimatwn pou den 8a mas fortosei me to etsi 8elw mia
> akoma ekdosh twn Windows pou 8a thn plirosoume alla den 8a thn
> xrisimopoihsoume (100 Euro gia na bazeis thn mpira epano einai komataki
> akribo se sxesh me ta tosa kamena CDia pou exoume mazepsei). 8-))

> [...]

an sti geitonia sou exei super market KsinOs (nai kala akouses! ksinos,
kai oxi kapoia gnosti/super alysida) tote tha eixes dei paromoia
prosfora apo PERSI ta xristougenna:

sta fylladia tous me ta tyria, zabon klp egrafan pos me tade kouponia
agoron eixes ekptosi tade gia ena agora pc pou eixan sto super market
tous, opou i teliki timi me linux itan ftinoteri apo oti me windows (kai
photo tou pc kai specs dipla kai ola)

ti RAM kai Kisware kai makedonika perifereiaka kai Linux preinstalled...

den einai oti pio cult iparxei to super market Ksinos?