Ελληνικές Γραμματοσειρές στο OpenOffice

Ioannis Theodoridis gthe at space.gr
Fri Jan 3 19:31:01 EET 2003

Ευχαριστώ Παναγιώτη.
Ωστόσο δεν μου απαντάς για το κύριο μου ερώτημα.. Ξέρει κανείς γιατί βλέπω
κενά αυτή τη στιγμή στο OpenOffice αντί για ελληνικούς χαρακτήρες ενώ στο
Kwrite δεν έχω πρόβλημα; (εκτός των τόνων βέβαια);
"Παναγιώτης Προκοπίου" <pprok at cc.ece.ntua.gr> wrote in message
news:mailman.1041604563.27521.linux-greek-users at lists.hellug.gr...

> μην βάλεις τις γραμματοσειρές του graphis. Έχεις ωραιότατες
> truetype από την microsoft.
Δεν σκόπευα άμεσα να δοκιμάσω το graphis. Έχω απλώς διαβάσει τις οδηγίες
διαφόρων για ελληνικά στο Suse 8 & 8.1 και προσπαθώ να τις εφαρμόσω. Ωστόσο
δεν βρίσκω το font 'lgr928-9x16' πουθενά (αναφέρεται σε κάποια από τα mail
που μιλάνε για υποστήριξη ελληνικών σε κονσόλες) και άρχιζα να αναρωτιέμαι
μήπως περιέχεται σε αυτό το πακέτο. Το έχει κανείς να μου το στείλει ;

> Αν και πάλι επιμένεις να βάλεις graphis πάρε το πακέτο από το
>  www.ece.ntua.gr/~pprok/greek-fonts.tar.gz. Μην έρθεις όμως μετά και μου
> πεις ότι δεν παίζει η ismini και η poly, ok;
Δηλαδή αυτό είναι το μόνο πρόβλημα; Κατά τα άλλα όλα οκ;
Επίσης τσέκαρε το σύνδεσμο ή τα permissions στο αρχείο σου (ή στο dir). Δεν
έχω φαίνεται πρόσβαση στο αρχείο .. (μου απαντά ο Explorer ότι δεν υπάρχει
το αρχείο στο server).

> Παρακαλώ :-)
> pprok
Πάντως αν και δεν μου αρέσει που το παραδέχομαι (είμαι βλέπεις fan του
Mandrake) το Suse 8.1 φαίνεται να έχει την καλύτερη υποστήριξη ελληνικών που
έχω δει μέχρι στιγμής.

Καλή χρονιά!