( : Linux + ibook)

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Thu Jan 2 21:17:01 EET 2003

Στις Πεμ 02 Ιαν 2003 20:19, ο/η V13 έγραψε:

> Δεν ξέρω ti φταίει, αλλά βλέπω πολλά τετραγωνάκια στο μήνυμά σου,
> παρόλο που το μεγαλύτερο μέρος του φαίνεται εντάξει... Θα έλεγα ότι
> φταίει το kmail αλλά και το iconv βγάζει λάθη όταν πάει να το
> διαβάσει...

> <<V13>>

   Ο λόγος για τον βλέπεις τετραγωνάκια είναι ότι έχω γράψει το μήνυμα
με το πολυτονικό σύστημα! :-)

   Αυτό που ήθελα να δείξω είναι το ότι προτιμώ το UTF-8 αφού γράφω
πολυτονικά εδώ και καιρό και φυσικά το ISO-8859-7 δεν αρκεί για εμένα!
Μονοτονικά γράφω μόνο σε μηνύματα κι αυτό όταν δεν είμαι σίγουρος για
το αν ο παραλήπτης θα μπορέσει να διαβάσει το μήνυμά μου ή όχι (όπως
εσύ τώρα καλή ώρα).

   Α! Επίσης η λέξις «από» παίρνει φυσικά ψιλή κι όχι δασεία! (αυτό για
όσους μπορούν να διαβάσουν όλο το αρχικό μου μήνυμα :-))

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr

|   Ὁ Ἀλὴ Πασὰς στὰ 1819:                                      |
|  «Ἐσεῖς οἱ Ἕλληνες, μπρέ, κάτι μεγάλο ἔχετε στὸ κεφάλι σας.  |
|  Δὲν βαφτίζετε πιὰ τὰ παιδιά σας Γιάννη, Πέτρο, Κώστα, παρὰ  |
|  Λεωνίδα, Θεμιστοκλῆ, Ἀριστείδη. Σίγουρα κάτι μαγειρεύετε!»  |