Ευρώ ( ήταν: Linux + ibook)

Dimitris Kamenopoulos dkamenSpammersGetLost at otenet.gr
Wed Jan 1 18:25:01 EET 2003

On Wednesday 01 January 2003 12:00, fateswarm wrote:

> protineis utf-ed 8859-7 + euro, h' ka8e kallitexnhs grammatoseirwn sto
> planhth na arxisei na kanei grammatoseires se 37 glwsses alliws na mh
> tis kanei ka8olou;

Δεν είναι υποχρεωτικό μια γραμματοσειρά να περιέχει glyphs για ΌΛΟ
το unicode. Δεν είναι καν πρακτικό. Η μόνη γραμματοσειρά απ' όσο
ξέρω που το κάνει αυτό είναι η Arial Unicode της Microsoft και αυτή είναι 27ΜΒ
(!). Πάντως ναι, τελικά σε έναν κόσμο-παγκόσμιο χωριό κλπ κλπ, όποιος
κάνει γραμματοσειρές καλά θα κάνει να εστιάζει τουλάχιστον σε ολόκληρες
ομάδες γλωσσών (ευρωπαϊκές, σημιτικές, ασιατικές) αν δε θέλει να μείνει
χωρίς δουλειά. Οι μέρες του US-ASCII έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί.

--
"Plaese porrf raed."
		-- Prof. Michael O'Longhlin, S.U.N.Y. Purchase