Ευρώ (ήταν: Linux + ibook)

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Wed Jan 1 00:06:01 EET 2003

On Tue, Dec 31, 2002 at 01:04:59PM +0000, fateswarm wrote:

> Giati bghke -15 kai oxi ananeomeno -7 episis; h' upo8etoume oti to
> iso8859 einai nekro; ego panto to xrhsimopoio akoma mias kai ta
> perissotera programmata leitourgoun omalotera kai - profanos -
> grhgorotera mazi tou.

  Το «γρηγορότερα» δεν είναι και τόσο προφανές για μένα· όσο για το
«ομαλότερα», αυτό στο χέρι μας είναι να το αλλάξουμε, είτε
μετατρέποντας οι ίδιοι τα διάφορα προγράμματα, είτε στέλνοντας
αναφορές πάνω στα διάφορα προβλήματα που συναντάμε, κτλ. Δηλαδή, η
λύση δεν είναι να φτιάξουμε Ακόμα Ένα ™ σύνολο χαρακτήρων, λες και ο
κόσμος δεν έχει ήδη αρκετά, αλλά να προσαρμόσουμε μια και καλή τα
προγράμματα, ώστε να υποστηρίζουν τουλάχιστον το UTF-8, και να
ξεμπερδεύουμε. Δηλαδή, να γράφουμε και το ευρώ (€), και τα ‘σωστά’
μονά εισαγωγικά, και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.

> 8a xrisimopoiousa ena iso8859-7+euro

  Πάρτε το χαμπάρι, 8 bit δεν είναι πια αρκετά. Ή μάλλον, ποτέ δεν
ήταν, απλά όλος ο δυτικός κόσμος προσποιούνταν επειδή δεν μπορούσε να
κάνει κι αλλιώς. Αλλά τώρα, ποιος ο λόγος πια;

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr
+30976604701