POSIX στο Λίνουξ

Tasos Kotaras akota at intranet.gr
Thu Feb 27 14:39:01 EET 2003

Γεια σε όλους

  Μήπως ξέρει κανείς να μου πεί πώς και δεν υλοποιείται 100% η
προδιαγραφή POSIX στο Linux; Εννοώ ότι ενώ π.χ. υπάρχουν POSIX
semaphores, threads και άλλα τέτοια, δεν υπάρχουν π.χ. POSIX queues...
Υπάρχει κάποια τεχνική δυσκολία στο συγκεκριμένο θέμα;

  Επίσης παρ' ότι θεωρητικά υπάρχουν POSIX timers, (δηλαδή το
_POSIX_TIMERS macro είναι δηλωμένο και τα protorypes βρίσκονται στη θέση
τους) ωστόσο ο linker παραπονιέται ότι δεν βρίσκει ρουτίνες όπως π.χ.
clock_getres, timer_create, κτλ. Στο UNIX θα χρησιμοποιούσα τη
βιβλιοθήκη libposix4, αλλά στο Linux υποτίθεται ότι αυτή δεν χρειάζεται
- και άλλωστε δεν υπάρχει. Αναρωτιέμαι τι συμβαίνει.

   Αν κανείς εκεί έξω έχει προγραμματίσει στο Linux χρησιμοποιώντας
ρουτίνες POSIX, ας μου δώσει τα φώτα του.

---

Τάσος Κοταράς
INTRAKOM