802.11b kai linux

Dimitris Stasinopoulos dimitris at linea.gr
Thu Feb 27 09:49:01 EET 2003

On Τετ 26 Φεβ 2003 14:35, Georgatos Vaggelis wrote:
> Gia,
> 	Loipon ola ta proionta pou feroun to chip tis texas intruments
> (acx-kati) den doulevoun se kati allo apo windows giati kapou me kati
> stravose h texas kai den dinei ta specs tou chip, sthn periptwsh sou to
> synolo twn proiwntwn ths dlink pou exoun to epi8ema plus(+).
> Gia thn level one den mporw na pw (to lspci ti leei an einai cardbus?)
>
> Genika afta pou 8a doulepsoun apsoga einai proiontapou exoun chips opws
> to mi8iko poia orinoco to prism 2.x. Me ena web search 8a vreis
> katalogo twn supported chips.
>
> Symeiwsh ta atmel chips an kai doulevoun den einai ykanopoihtika
> sta8era sto linux, o driver exei douleia akoma ...

Afta pano kato ta iksera (==ta ematha the hard way), apla psaxno kapoion
pou na tou exei doulepsei kapoia apo tis kartes tis ellinikis agoras. Oso
gia tin Level One, einai cardbus, kai exei to RTL-8180 tis RealTek. Tora,
mia kai to proxorisa ligo to zitima: I Level One dinei mazi me to cd
binary driver gia linux (Red Hat 7.1, 7.2, 7.3). Kanontas modprobe, mou
leei arxika version mismatch (exo 2.4.18, itan compiled gia 2.4.18-3),
opote ta gnosta (me hex editor, to "2.4.18-3" egine "2.4.18\0\0"). Ksana
modprobe, kai tora mou leei oti exei unresolved symbol "do_BUG". Ksana
hex edit, aftin ti fora to "do_BUG" egine replaced me "panic\0" (Pame
kateftheian gia to Hall Of Lame). Modprobe kai pali, kai aftin ti fora
mou leei sto syslog oti...den brike tin karta! Ante geia...

--
The apprentices asked the master:
"When shall we achieve immortality?"