Fwd: Re: elegxos an ena file einai anoikto

Aggelos Economopoulos aoiko at cc.ece.ntua.gr
Mon Feb 24 19:48:01 EET 2003

Κάποτε θα μάθω να χειρίζομαι σωστά το ποντίκι...

Subject: Re: elegxos an ena file einai anoikto
Date: Monday 24 February 2003 19:49
From: Aggelos Economopoulos <aoiko at cc.ece.ntua.gr>
To: Tasos C <tasosc at otenet.gr>

On Monday 24 February 2003 18:24, Tasos C wrote:
> Φίλε,
>
> Δεν έχω πρόβλημα που είσαι ναρκομανης.

Σταμάτησες για μιά στιγμή να σκεφτείς ότι τα προβλήματά σου (αν έχεις) ή η
απουσία τους (αν δεν έχεις) δεν ενδιαφέρουν κανένα σε μια τεχνική λίστα
αλληλογραφίας;

> Πραγματικα !
> Το πρόβλημα μου είναι γιατι δεν τα μοιράζεσαι ή
> τουλάχιστον γιατί δεν με είπες ακόμα πόσο και από που τα παίρνεις
> τα λήγμένα χάπια.
>
> Φιλικά
> Τάσος
>
> Υ.Γ. Μαύρα κουτιά υπάρχουν παντού και σε πολλές διαστάσεις,
> στην καλύτερη περίπτωση έχεις τους headers τζάμπα και
> κάποια στοιχειοδες documentation.

Συνήθως όμως αναγράφουν στο εξωτερικό τους "έχω μέσα ΑΥΤΟ το προϊόν το
 οποίο ακολουθεί ΑΥΤΕΣ τις προδιαγραφές και το οποίο μπορείς να το
 χρησιμοποιήσεις για ΤΟΥΤΗ και ΕΚΕΙΝΗ τη δουλειά". Τυχαίνει καμιά φορά να
 έχουν μέσα και ένα εγχειρίδιο που εξηγεί ότι "το προϊον δουλεύει με ΑΥΤΟ
 τον τρόπο και εκμεταλλεύεται την ΤΑΔΕ και τη ΔΕΙΝΑ υπηρεσία του
 λειτουργικού" και αν δεν το αναφέρει, διάολε, υπάρχουν μόνο τόσοι τρόποι
 για να γράψεις ένα αρχείο και υπάρχει τουλάχιστον ένα utility για να δείς
 πώς σκατά συμπεριφέρεται το "μαύρο κουτί" : strace.

Όχι βεβαία ότι αυτά έχουν σχέση με το πρόβλημά για το οποίο υποτίθεται ότι
έγραψες στη λίστα αφού γιά αυτό δεν έχεις δώσει ακόμα 1 (μία) χρήσιμη
πληροφορία (όταν στο "... an mas peis ti akribos theleis na petyxeis tha
pareis kalyteres apantiseis...." απαντάς με "έστω δύο μαύρα κουτιά", είναι
μάλλον φανερό ότι απλά σπαταλάς το χρόνο αυτών που μπήκαν στον κόπο να σε
βοηθήσουν). Αντίθετα στην πορεία μας ενημέρωσες λεπτομερώς για άλλα,
εντελώς προσωπικά σου προβλήματα <cut>

Ας κρατήσω το mail cookie-free για μιά φορά :>