[Άκρη was found] Εκκίνηση εφαρμογών KDE εκτός KDE.

Fanurgakis Manolis mfano at softhome.net
Mon Feb 24 18:52:01 EET 2003

On Monday 24 February 2003 14:44, Παναγιώτης Προκοπίου wrote:
> [...]
> vre mpas kai den einai sosta setarismeno to PATH sou? mhpos den
> vriskei to dcop{server,start} ?
>
> allios den ksero... shit happens :-)

Αχ, βαχ, ναι, ΑΥΤΟ είναι.

Δοκίμασα να μετονομάσω το /opt/kde2 σε /opt/___kde2 και μετά από αυτό
μπορώ από wmaker να ανοίξω και konq και kmail και ό,τι kde εφαρμογή
θέλω.

Είχα βάλει το /opt/kde3/bin στο path ακριβώς πριν το /opt/kde2/bin στο
/etc/profile και θεώρησα ότι έτσι δεν θα μπερδευτούν το kde 2 με το 3.
Φαίνεται όμως ότι τελικά μπερδεύτηκαν.

Ήταν βλακεία που δεν απεγκατέστησα ό,τι είχε το kde2. Από κει ξεκίνησε η
...λούμπα. Θα κατεβάσω όλα τα αντίστοιχα των πακέτων και θα τα
εγκαταστήσω αφαιρώντας όλα τα παλιά. Κάποιο/α από αυτά κάνει τη ζημιά
όταν είμαι σε wmaker και προσπαθεί να σηκωθεί kde και μπερδεύεται.

Ένα ακόμα προβληματάκι που έχω είναι με το configuration του kdm. Ό,τι
κι αν αλλάξω, είτε με το gui του (kcontrol), είτε απ' ευθείας στο
/opt/kde3/share/config/kdm/kdmrc φαίνεται να το αγνοεί και να κάνει τα
δικά του. Πολύ πιθανό να οφείλεται κι αυτό σ' ότι και τα προηγούμενα.
Είδωμεν.