Remote xmessage [SOLVED]

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at in.gr
Mon Feb 24 15:11:01 EET 2003

Nikolaos Dionysopoulos wrote:

> Στην αρχή σκέφτηκα να το υλοποιήσω με samba/Winpopup ώστε ακόμα κι αν
> ο client έχει boot-άρει σε windows να πετάει το μήνυμα στην οθόνη.

Αυτή η υλοποίηση λειτουργεί άψογα σε Windows (πετάει ένα ωραίο μήνυμα
στο κέντρο της οθόνης), αλλά κάτω από Linux το LinPopUp δείχνει
"κινέζικα" αντί για ελληνικά. Βέβαια δεν πολυχαλιέμαι, αφού λειτουγεί
και το xmessage και τώρα παίζω με το KSalup (το οποίο "κάθεται" σε ένα
εικονίδιο στο KDE και είναι λιγότερο σπαστικό)

> Μετά σκέφτηκα μήπως γίνεται να πεις στο xmessage "μη χρησιμοποιήσεις
> τον X server στον localhost (αφού δεν υπάρχει καν), αλλά στον
> απομακρυσμένο client που είναι στην τάδε IP", όμως το man page δεν
> δείχνει να υπάρχει καμμία τέτοια επιλογή.

Η λύση, όπως είπε ο V13, είναι
α) Στον server το script τρέχει τις εντολές
	export DISPLAY=client.mynetwork.web:0
	xmessage "My Message"
β) Στον client πρέπει να έχω δώσει από πριν
	xhost +server.mynetwork.web
ώστε να αποδέχεται remote connections από τον server.

Έτσι όλα λειτουργούν ρολόι.

Το πρόγραμμα που τα χρησιμοποιεί είναι ένα home grown Caller ID
συστηματάκι που φτιάχνω αυτές τις μέρες. Άμα φτάσει σε κατάσταση να
βλέπεται (και το πρόγραμμα και ο κώδικάς του) να στείλω μια ειδοποίηση
στη λίστα για beta testing; :)

Ευχαριστώ για την άμεση βοήθεια,
--
Nikolaos Dionysopoulos