cvs,latest branch version

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Sun Feb 23 21:52:01 EET 2003

On Sun, 23 Feb 2003 20:00:52 +0200 Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>
wrote:
>  On 2003-02-23 17:05, Pavlos Parissis <p_pavlos at freemail.gr> wrote:
>  > > Dokimase to eksis:
>  > >
>  > > checkout
>  > > modify
>  > > commit
>  > >
>  > > kai meta kaneis ena aplo checkout/update xoris na se endiaferei to
>  > > tag. Ta tags ta xreiazesai gia na mporeis na breis mia palia soy
>  > > katastasi kai oxi gia tin teleytaia.
>  >
>  > ok to kanw afto apla hthela na apofigw na kanw checkout ,apla na
>  > "rwtisw" ton cvs server na mou poia einai h teleftaia tag release
>  > pou eftiksa.
>
>  Auto to kaneis me cvs stat.
>
>  > Apo oti vlepw den ginete den pirazei tha kanw checkout kai apo ekei
>  > me grep sto output ths status tha pernw to version.  Alhtheia to cvs
>  > den sou leei oti to project sou einai sthn tade version?  den
>  > anaferomai sta revisions twn arxeiwn.
>
>  Pali me cvs stat.  Sto output ths cvs stat sou leei kai poio branch h
>  tag exeis kanei checkout san 'sticky'.  P.x.
>
>  giorgos at gothmog[19:56]/a/freebsd/src/gnu/usr.bin/sdiff$ cvs up -APd -rRELENG_4
>  U sdiff.1
>  ? lala
>  giorgos at gothmog[19:56]/a/freebsd/src/gnu/usr.bin/sdiff$ patch -p0 < lala
>  >/dev/null 2>&1
>  giorgos at gothmog[19:56]/a/freebsd/src/gnu/usr.bin/sdiff$ cvs stat sdiff.1
>  ===================================================================
>  File: sdiff.1           Status: Locally Modified
>
>     Working revision:    1.1     Sun Feb 23 17:56:26 2003
>     Repository revision: 1.1     /home/ncvs/src/gnu/usr.bin/sdiff/sdiff.1,v
>     Sticky Tag:          RELENG_4 (branch: 1.1.16)
>     Sticky Date:         (none)
>     Sticky Options:      (none)
>
>  giorgos at gothmog[19:56]/a/freebsd/src/gnu/usr.bin/sdiff$
>
>  Koita to "Status: Locally Modified".
>
>  > PS:den xreiazete na mou stelneis kai private parakolouthw thn lista.
>
>  Use procmail :P
>
>  Den einai realistiko na perimenei kaneis na 8umountai oloi pou einai
>  grammenoi se mia lista poios thelei & apaitei Cc: ston eauto tou (p.x.
>  ego) kai poios oxi.
giati na thimountai?elava ena mail apo thn lista, tha apanthsw sth lista oxi kai
ston sender.Gia afto exoume tis listes.An aftos pou estile to mail den vlepei ta
mail pou tou erxontai apo thn lista gia to thread pou anoikse tote na mhn einai
melos sthn lista. Eimai melos se 9 listes apo tis opoies parakolouthw[0] stena tis
3. Ama stilw ena mail se mia allh giati periodo pou to thread einai active
parokolouthw ti lista.Apla pragmata.
Anyway peri orekseos........

[0] diavasw ta mail pou pane katw apo to sigkekrimeno folder pou exw orisei apo ta
rules mou.

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life
GnuPG 1024D/FB1E6AE7 = A9AE EA0C EE1F FBD0 5B6F  3F77 2782 EFE2 FB1E 6AE7
Get my key here: http://users.hol.gr/~p_pavlos/pubpgpkey.txt