Remote xmessage

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at in.gr
Sun Feb 23 20:01:01 EET 2003

Καλησπερίζω την λίστα,

Θέλω να μου πείτε αν υπάρχει κάτι σαν απομακρυσμένο xmessage. Και
γίνομαι πιο αναλυτικός.

Έχω έναν linux server ο οποίος τρέχει τα άπειρα, και μέσα σε όλα αυτά κι
ένα script που παρακολουθεί την γραμμή του τηλεφώνου. Εγώ θέλω όταν
χτυπάει το τηλέφωνο, στον δεύτερο υπολογιστή (client) να εμφανίζεται ένα
παραθυράκι και να λέει "Το τηλέφωνο χτυπάει" :) Δηλαδή προσπαθώ να
σηκώσω ένα xmessage στον client με κείμενο που θα το δίνει ο server.

Στην αρχή σκέφτηκα να το υλοποιήσω με samba/Winpopup ώστε ακόμα κι αν ο
client έχει boot-άρει σε windows να πετάει το μήνυμα στην οθόνη. Βασικά,
δεν κατάφερα τίποτα με αυτόν τον τρόπο ή, για την ακρίβεια, δεν κατάφερα
ο linux client να ανοίγει ένα καταραμμένο xmessage όταν ο Samba παίρνει
ένα winpopup μήνυμα.

Μετά σκέφτηκα μήπως γίνεται να πεις στο xmessage "μη χρησιμοποιήσεις τον
X server στον localhost (αφού δεν υπάρχει καν), αλλά στον απομακρυσμένο
client που είναι στην τάδε IP", όμως το man page δεν δείχνει να υπάρχει
καμμία τέτοια επιλογή.

Έχει κανείς καμμιά ιδέα τι μπορώ να κάνω;

TIA,
--
Nikolaos Dionysopoulos
Student of Mechanical Engineering @ AUTh, Greece