cvs,latest branch version

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Sun Feb 23 17:07:01 EET 2003

On Sun, 23 Feb 2003 16:39:44 +0200 V13 <v13 at priest.com> wrote:
>  On Sunday 23 February 2003 16:16, Pavlos Parissis wrote:
>  > 1-> checkout
>  > 2-> modify
>  > 3-> commit
>  > 4->tag rel-1-n .
>  >
>  > Twra to mono pou menei einai na vrw ena tropo na petaw thn version tou
>  > teleftaiou tag pou eftiaksa se ena arxeio.Lew teleftaio tag dioti simfona
>  > me thn politiki pou tha exw panta to teleftaio tag na  isodinami me to ti
>  > exei exei to main branch. Ta lew kala afth thn fora?
>
>  Dokimase to eksis:
>
>  checkout
>  modify
>  commit
>
>  kai meta kaneis ena aplo checkout/update xoris na se endiaferei to tag. Ta
>  tags ta xreiazesai gia na mporeis na breis mia palia soy katastasi kai oxi
>  gia tin teleytaia.
ok to kanw afto apla hthela na apofigw na kanw checkout ,apla na "rwtisw" ton cvs
server na mou poia einai h teleftaia tag release pou eftiksa.
Apo oti vlepw den ginete den pirazei tha kanw checkout kai apo ekei me grep sto
output ths status tha pernw to version.
Alhtheia to cvs den sou leei oti to project sou einai sthn tade version?
den anaferomai sta revisions twn arxeiwn.

Pavlos

PS:den xreiazete na mou stelneis kai private parakolouthw thn lista.

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life
GnuPG 1024D/FB1E6AE7 = A9AE EA0C EE1F FBD0 5B6F  3F77 2782 EFE2 FB1E 6AE7
Get my key here: http://users.hol.gr/~p_pavlos/pubpgpkey.txt