elegxos an ena file einai anoikto

V13 v13 at priest.com
Sun Feb 23 16:04:01 EET 2003

On Friday 21 February 2003 14:18, tc wrote:
> [...]
> είναι να διαβάζει αρχεία από ένα υποκατάλογο και να
> τα διαγράφει.
> Το πρόβλημα που έχω είναι ότι τα αρχεία αυτά
> μπορεί να μην μεταφέρονται στον υποκατάλογο αυτο ατομικά
> (π.χ. με rename) αλλά να αντιγράφονται μη ατομικά
> π.χ. fopen while  fwrite ktl
> Πρώτη σκέψη που έκανα ήταν να τα κάνω rename σε κάποιο άλλο κατάλογο στο
> ίδιο fs πρότού αρχίσει το πρόγραμμα μου τα ανοίξει και τα διαβάζει.
> Ξέρει κανείς αν αυτος ο τρόπος είναι ασφαλες σε solaris, linux, *bsd κτλ σε
> τοπικό fs ή σε nfs ; (Ασφαλές εννόω να είναι πλήρες το αρχείο).

Pos enoeis to 'plires' arxeio ? AFAIK den mporeis na oriseis pote ena arxeio
einai plires. An enoeis na min to exei anoixto kanenas allos gia grapsimo
tote den einai eykolo. Nomizo oti kati tetoio mporei na antimetopistei
memonomena ana filesystem, alla oxi sto synolo ton periptoseon.

An thes na eisai sigoyros oti meta apo esena den tha to aniksei kanenas allos
to arxeio tote mporeis na alakseis ta permissions toy se 000 prosorina.

Telos mporeis na dokimaseis tin tyxi soy me to mandatory file locking alla
ayto einai to ligotero portable apo otidipote allo mporeis na breis...

... an mas peis ti akribos theleis na petyxeis tha pareis kalyteres
apantiseis...

> τασος
<<V13>>