Εκκίνηση εφαρμογών KDE εκτός KDE. [Was: SuSE 7.2 : Update kde]

Fanurgakis Manolis mfano at softhome.net
Sat Feb 22 19:37:03 EET 2003

Η αναβάθμιση από την 2.2.1 στην 3.1 έγινε με κάποια προβλήματα.

(Διόρθωση: έχω SuSE 7.3, όχι 7.2

Εγκατέστησα όλα τα base πακέτα από τη σελίδα της SuSE, και από τα
applications τα kdemultimedia και kdenetwork.

http://www.suse.com/us/private/download/linuks/i386/update_for_7_3/index.html

Η εγκατάσταση των rpm ήταν το πιο εύκολο. Χρειάστηκαν κάποιες
χειροκίνητες ρυθμίσεις σε αρχεία configuration, π.χ. στα init scripts
να ξεκινάει τον kdm από το bin path του kde3.

[1]

Μπορώ να κάνω login κανονικά στο kde3 τώρα.

Είναι *αρκετά* πιο όμορφο από το 2 μπορώ να πω! (Τρέμε Μπιλλάκο! :-Ρ)

Το πρόβλημά είναι ότι εγώ θέλω να τρέχω από τον windowmaker τον
konqueror και το kmail και δεν μπορώ.

---<term screenshot>---
% konqueror
DCOPServer self-test failed.
QFile::getch: File not open
QFile::getch: File not open
kdeinit: DCOPServer could not be started, aborting.
%
---</term screenshot>---

Και βγάζει ένα παραθυράκι με το ακόλουθο μήνυμα:

---<Μήνυμα>---
There was an error setting up inter-process communications for KDE. The
message returned by the system was:

Could not read network connection list.

/home/manolis/.DCOPserver_linux__0

Please check that the "dcopserver" program is running!
---</Μήνυμα>---

Ο konq ανοίγει και μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο ως file manager. Δεν
μπορεί να ανοίξει αρχεία, ιστοσελίδες κλπ.

Λοιπόν, το πρόβλημα φαίνεται να είναι στον dcopserver που δεν μπορεί να
ξεκινήσει. Δοκίμασα να τον τρέξω εγώ στο background και πάλι δε
δούλεψε.

Όταν είχα kde 2.2.1 στην πρώτη εφαρμογή kde που ξεκινούσα, ξεκινούσε
μόνο του τον dcopserver. Το ίδιο προφανώς πάει να κάνει κι εδώ αλλά δεν
τα καταφέρνει.

Μια παρατήρηση: Αν κάνω login στο kde και ανοίξω X και σ' ένα άλλο
display με wmaker, μπορώ εκεί να τρέξω ό,τι εφαρμογή kde θέλω. Προφανώς
επειδή τρέχουν ήδη ο dcopserver και ότι άλλο τελοσπάντων χρειάζεται.

Καμιά ιδέα;

Δοκίμασα να σβήσω τα αρχεία ~/.DCOPserver_* μήπως τυχόν είναι κάτι τόσο
απλό, αλλά δεν δούλεψε.

(Ε.ε.τ.π. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!)

~~~~~~
[1]
ΔΕΝ έκανα απεγκατάσταση τα πακέτα του kde 2 (εκτός από τα
kdenetwork-2.2.1-32, kdenetwork-devel-2.2.1-32 και kdemultimedia-devel
στα οποία το rpm ανέφερε conflicts.) Υποθέτω ότι ό,τι έπρεπε να
απεγκατασταθεί απλώς αντικαταστάθηκε από τα καινούρια πακέτα (rpm -U).
Μήπως αυτό είναι η αιτία όλων των προβλημάτων μου;