cvs,latest branch version

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Fri Feb 21 23:48:02 EET 2003

On Fri, 21 Feb 2003 21:47:14 +0200 V13 <v13 at priest.com> wrote:

>  Den bgazei noima ayto poy eipes. Den tithetai thema 'teleytaioy branch'
>  mias kai 2 branches mporoyn na proxorane parallhla. Tha mporoyses na
>  xrisimopoihseis ta revision numbers alla kai pali isxyoyn ta idia.
>
>  Kalytera pes mas ti akribos theleis na kaneis. An p.x. thes na pareis tin
>  teleytaia ekdosi tote xrisimopoihse to 'HEAD' .

OKey eksigoume kalytera dioti profanos den katexw polla apo CVS kai den ginomai
katanohtos.
Thelw na vlepw pio einai te teleftaio branch pou exei ftiaxtei, na pernw thn
version kai na thn petaw mesa se ena arxeio. Ena epileon pou thelw na kanw einai
to ekseis. Egw kathe fora pou tha kanw allages sto project mou tha ftiaxnw kai ena
branch. Otan ksana kanw checkout thelw na pernw to teleftaio branch pou
ftiaxtike xwris aparaithta na kserw pio einai,einai to rel-1-0-0 'h to
rel-1-2-0 'h to rel-2-0-0, apla na dinw cvs checkout project.Epipleon na exo
ena tropo pou na kserw pio einai to teleftaio branch pou exw ftiaksei.
Elpizw na  katalaves twra.

Otan les gia na parw thn teleftaia ekdosi na pernw to "HEAD" ennois oti
to HEAD einai to teleftaio branch pou exw ftiaksei??

Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life
GnuPG 1024D/FB1E6AE7 = A9AE EA0C EE1F FBD0 5B6F  3F77 2782 EFE2 FB1E 6AE7
Get my key here: http://users.hol.gr/~p_pavlos/pubpgpkey.txt