elegxos an ena file einai anoikto

tc tasosc at otenet.gr
Fri Feb 21 14:19:02 EET 2003

Γεία,

Γράφω ένα πρόγραμμα που μία από τις δουλείες του
είναι να διαβάζει αρχεία από ένα υποκατάλογο και να
τα διαγράφει.
Το πρόβλημα που έχω είναι ότι τα αρχεία αυτά
μπορεί να μην μεταφέρονται στον υποκατάλογο αυτο ατομικά
(π.χ. με rename) αλλά να αντιγράφονται μη ατομικά
π.χ. fopen while  fwrite ktl
Πρώτη σκέψη που έκανα ήταν να τα κάνω rename σε κάποιο άλλο κατάλογο στο ίδιο fs
πρότού αρχίσει το πρόγραμμα μου τα ανοίξει και τα διαβάζει.
Ξέρει κανείς αν αυτος ο τρόπος είναι ασφαλες σε solaris, linux, *bsd κτλ σε τοπικό fs ή σε nfs ;
(Ασφαλές εννόω να είναι πλήρες το αρχείο).

τασος