Gia Caller ID

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at in.gr
Fri Feb 21 14:16:03 EET 2003

ironhell3 wrote:

> Alexandros Papadopoulos wrote:

> Gia na kaneis caller id sto netmod:
> ats82=76

Pantws se ena Micronet Shuttle 3000E pou exw, kai profanws se ola ta
modems me chipset ths Texas Instruments, h antistoixh entolh einai
AT#CID=1 ap'oti 8ymamai.

An den me apata h mnhmh mou, to mgetty prepei na yposthrizei Caller ID
eidika gia Zoom modems, alla eprepe na egkatasthseis kai ta contribs
tou. S'emena den eixe doulepsei :(

Pros to paron egw exw voleytei me ena ekswteriko caller-id-box, alla me
ayta kai me touta me balate se skepseis... Ti keywords eipame oti prepei
na baloume sta archives ths listas gia na broume ta scripts sou Alexandre?

TIA,
--
Nikolaos Dionysopoulos
Student of Mechanical Engineering @ AUTh, Greece