network

Βασιλειου Σπυρος alfadeck at freemail.gr
Thu Feb 20 23:19:02 EET 2003

> Kouragio, exeis poly dromo mprosta sou. Oti kai na lene kapoioi oti
> kapoies dianomes exoun proxwrhsei poly sto user friendly desktop
> systhma, h tapeinh mou gnwmh einai oti xreiazetai poly douleia kai
> meraki gia tous neous. Symboulh mou einai ma8e na diabazeis ta manuals
> kai ta documentations, exe poly ypomonh kai perissoterh epimonh.

Agaphte file nomizo oti to *nix systhma den htan pote gia
ton xrhsth pou pata setup + enter kai meta next, next, next kai
exei etoimo leitourgiko. Nai ta GUI exoun proxorhsei poli (thimisou
to 1993 pos htan to linux) alla pote den tha ftasei sto shmeio
to linux na einai setup kai fygame. Tha thelei pata liges gnoseis
(shmantikes tha elega) gia na kaneis akoma kai to aplo installation
opos kai na settareis to systhma soy.
Ayth einai h dikia mou tapeinh gnomh....

Filika
Spiros.

P.S. Ksero skizo me ta ellhnika mou greeklish :))))
(px sett-aro!!)

--
http://www.freemail.gr - δωρεάν υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.