Gnome εφαρμογές σε περιβάλλον KDE

DJ Art djart at linux.gr
Thu Feb 20 10:49:01 EET 2003

Επειδή πριν από καμιά εβδομάδα είχα φάει τις ώρες μου να βρώ πως στο
καλό θα καταφέρω να τρέχω κάτω από περιβάλλον KDE τις gnome (gtk 2 και
gtk 1) εφαρμογές με theme της επιλογής μου (και όχι το default) και με
τις γραμματοσειρές που θέλω εγώ, τελικά η λύση βρίσκεται σε ένα
προγραμματάκι:

gtk-theme-switch

Θα το βρείτε εδώ: http://www.muhri.net/gthemeswitch.php3

Μέχρι τότε δεν είχα καταφέρει πειράζοντας απλά τα .gtkrc-1.2-gnome2
.gtkrc-2.0 να το κάνω να δουλέψει όπως θέλω εγώ, οπότε αυτό το app
αποδείχθηκε σωτήριο. (διότι εκτός του να γράφει σωστά αυτά τα 2 config
files, στέλνει και ένα init signal στο gdk αν θυμάμαι καλά και τα
fonts/themes γίνονται applied επί τόπου).

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)