High availability tips & ideas

Dimitris Tasoulis dtas at math.upatras.gr
Thu Feb 20 08:33:01 EET 2003

On Wed, 19 Feb 2003, Σταμάτης Κεκές wrote:

> Nai Giorgo. To exo dokimasei ki ayto me LVS.

> Ego omos elega to eksis sxima
>

>                             switch
>
>   Cluster Leaf 1 ( active )      Cluster Leaf 2 ( standby )
>
>     Cluster proc
>
>       ftpd
>       httpd
>
> Apla apo oso katalava symfona me ta osa diavasa kai sto site tis M$
> einai oti pernaei oxi mono ta sockets alla kai ta processes.
> Pragma pou me ton tropo pou anaferomaste edo den mporei na isxysei
> logo tou oti kai to lvs alla kai to heartbeat to mono pou kanoun einai
> [...]

To beowulf ka8os kai to mosix einai tetoiou eidous sximata, sta opoia
iparxei ena server pool kai ena node pool.

Sto server pool mporoun na iparxoun parapano apo 1 mixanima opos kai sto
node pool. I diafora einai oti oi server prepei na einai afosoiomenoi sto
cluster kai na diaxeirizontai ton ap8ikeytiko xoro pou mporei na einai
distributed  alla mporei kai na min einai.

Ta nodes mporoun na eiserxontai sto cluster opotedipote 8elisoun na
ekteloun ena komatti ipologismou kai meta an to 8elisoun na figoun 3ana.

Ayti einai genika i filosofia tou ka8e clustering perivalontos apo oso exo
diavasei. Xrisimopoiountai poli  kai me stoxo to high availability ka8os i
anixneysi an ena mixanima exi provlima ginetai aytomata alla kai me stoxo
to high performance opos eiani aytonoito.