apm

Stelios Asmargianakis asmar at medisign.gr
Wed Feb 19 10:35:01 EET 2003

Γεια χαρά

Έχει κανείς υπόψην του πως μπορώ να απενεργοποιήσω κατά την εκκίνηση του
kde (όχι του λειτουργικού) τον "έλεγχο" gia apm που έχει default το kde;
Το έχω απενεργοποιήσει κατά την εκκίνηση και επίσης έχω μετονομάσει τα
αρχεία kde-battery.desktop ,kde-cwarning.desktop , kde-power.desktop ,
kde-bwarning.desktop, kde-energy.desktop αλλά πάλι μόλις πάει να
φορτώσει το kde ή gnome κολλάει και χρειάζεται κλείσιμο και ξανά
εκκίνηση ο Η/Υ. Επίσης στο startkde έχω κάνει comment όπου υπήρχε
αναφορά στο apm αλλά τζίφος....
Το υπόλοιπο σύστημα δουλεύει μια χαρά.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων