ICMP fragments DOS Attack

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Wed Feb 19 03:16:01 EET 2003

 > On 2003-02-18 18:54, Evripidis Papakostas <evris at source.gr> wrote:
 >> CyberCr33p wrote:
 >> >Kapoios mou kanei dos attack stelnontas icmp fragments se enan server
 >> >mou. To attack ginetai apo 6-7 diaforetikous servers. Uparxei kapoios
 >> >tropos na empodisw na mou trwei bandwidth? H prepei anagkastika na
 >> >epikoinwnisw me ton ISP na mou blockaroun autoi ta icmp paketa pou
 >> >erxonte pros ton server mou?
 >>
 >> minor disadvantage:
 >> den ksero gia to an glitoseis to attack etsi, pantos xoris icmp paketa,
 >> tha steritheis ektos kai tin traceroute

 > Swstos.

 > An einai aparaithth h xrhsh tou traceroute, kai prepei opwsdhpote na
 > kopoun ta icmp paketa, as mou pei opoios endiaferetai.  Mporei na
 > ksebaretho kai na kanw port ta local modifications tou FreeBSD
 > traceroute se Linux.  Einai basismena stin ekdosh 1.4.a12 tou
 > LBL-traceroute kai epitrepoun anamesa sta alla options opws:

 > 	% traceroute -P udp host [...]

IIRC to traceroute doyleyei by default me UDP? H ekdosh sto debian
toylaxiston to ICMP to exei san epilogh:

-I     Use ICMP ECHO instead of UDP datagrams.

Twra oson afora to dos attack, profanws den exei poly nohma na
blockarei kaneis paketa akribws panw ston proorismo ths epi8eshs :>

Epishs, afhste oloi hsyxa ta aparaithta (gia path mtu discovery klp)
ICMP paketa!

 > Giorgos

Rgds,
/-sb.