Modules Compiling..?

V13 v13 at priest.com
Wed Feb 19 00:36:15 EET 2003

On Tuesday 18 February 2003 20:08, Thomas B wrote:
> 3)sas dinw kai ta bimata pou kanw mipws exete na me diorthwsete se kati ...
> briskomai sto directory /usr/src/linux-2.4.19/
> shell>make xconfig
> fortwnw configuration file apo ton palio pyrina (prin to kanw ayto
> epikratouse panikos den mou douleue tipota...)

An exeis aposympiesei ton kernel se neo directory, tote perneis to .config apo
to palio kai to antigrafeis sto neo. Sth synexeia dineis 'make oldconfig' kai
apantas stis liges erotiseis poy tha soy kanei. Apo ekei kai meta einai sto
xeri to an tha ton kaneis configure h tha kaneis compile.

> shell>make dep clean

An ton exeis aposympiesei pano ston palio tote ayto ayto einai lathos..
Einai dyo diaforetika pragmata ayto: make dep ; make clean;

> shell>make bzImage
> shell>make install
> shell>lilo (gia sigouria.. )

An to distribution soy exei ton kernel sto /boot tote to parapano den tha
doylepsei giati ton antigrafei sto /. Prepei sth synexeia na pareis to
/vmlinuz kai to /System.map kai na ta baleis sto /boot, ekei opoy ta psaxnei.
Des to lilo.conf gia to poy psaxnei na brei ton kernel. Se antitheti
periptosi apla otan kaneis boot tha anapseis me ton palio kernel. Kati tetoio
mporei na eksigisei kai ta lathi poy soy bgazei.

Thelo na pistevo oti to antistoixo howto ta eksigei ayta poio kala...

<<V13>>