High availability tips & ideas

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Feb 18 15:46:01 EET 2003

On 2003-02-18 13:35, Σταμάτης Κεκές <skekes at pylones.gr> wrote:

> Nai apla otan tin pairnei prepei na ksanakano connect. Diladi
> fantasou na doso ena mget ena iso image 600 MB kai kata ti diarkeia
> tis metaforas na ginei to takeover. Ayto pou thelo einai aytos pou
> travaei to iso image na mi katalavei oti egine takeover.

Ένα tcp connection έχει πολύ περισσότερα state variables από ένα
"είμαι ftp" μέσα στον πυρήνα.  Δεν έχω δει τελευταία τον κώδικα του
Linux, αλλά τουλάχιστον από αυτά που θυμάμαι, δεν είναι τόσο εύκολο να
κάνεις μεταφορά του state information για ένα socket από ένα πυρήνα σ
ένα άλλο.  Ειδικά αν σκεφτείς ότι ο πυρήνας έχει πολλά κομμάτια που
ασύγχρονα κλειδώνουν, πειράζουν και ξεκλειδώνουν δομές του πυρήνα,
κάτι τέτοιο ακούγεται τουλάχιστον απίθανο [αν όχι αδύνατον].

Αν σε χαλάει που το ISO download δεν τέλειωσε, είναι πιο εύκολο να
φτιάξεις το application επίπεδο του FTP client & server σου ώστε να
παίζουν σωστά με REGET :-)

- Γιώργος