ICMP fragments DOS Attack

CyberCr33p chris at coderz.gr
Tue Feb 18 13:57:02 EET 2003

kalispera,

Kapoios mou kanei dos attack stelnontas icmp fragments se enan server mou. To attack ginetai apo 6-7 diaforetikous servers. Uparxei kapoios tropos na empodisw na mou trwei bandwidth? H prepei anagkastika na epikoinwnisw me ton ISP na mou blockaroun autoi ta icmp paketa pou erxonte pros ton server mou?

sta iptables exw to eksis rule:

$IPTABLES -A INPUT -p icmp -f -j LOG --log-prefix "IPTABLES FRAGMENTS: "
$IPTABLES -A INPUT -p icmp -f -j DROP

Auto kanonika eprepe na loggarei sto /var/log/syslog tin epithesi. To oti mou kanoun dos attack me auti tin methodo to exw dei apo to programma iptraf ennw sta logs den fainete tipota.

Euxaristw gia tin boitheia.