Samba & firewall

George_S gsarantidis at yahoo.com
Sun Feb 16 11:04:03 EET 2003

Ok paidia to epiasa to nohma kai exo arxisei na diabazo iptables. Exo akomia
merikes erotisoyles poy gia merikoys einai eykoles, alla mallon gia mena
einai diskoles.

a) Pes oti thelo na grapso merikes entoles iptables, pos tis apothikeyo? kai
se pio arxeio mpenoyn?
b) Etso oti exo grapsei ena scriptaki me iptables kai thelo na to kano na
ksekinaei stin arxi, tote se pio arxeio to bazo? Exo dei kapoio arxeio poy
legete: boot.local, se ayto? H sto inittrab?

Eyxaristo.
Giorgos

news:mailman.1045362967.10602.linux-greek-users at lists.hellug.gr...