pty problem

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Sat Feb 15 12:41:01 EET 2003

On Fri, 14 Feb 2003 22:53:41 +0000 Stelios Bounanos <sb at dial.pipex.com> wrote:
>   >>>>> On Fri, 14 Feb 2003 23:53:02 +0200, Pavlos Parissis
>   >>>>> <p_pavlos at freemail.gr> was rumoured to have said:
>
>   > Hello all,
>
>   > Phga shmera na treksw thn script command kai phra error, san root mporw.
>   > Eixa na trelsw script kati xronia kai den nomizw na exw treksei me to
>   > current systima script.
>
>   > [paul@~]$ script
>   > openpty failed
>   > Terminated
>   > [paul@~]$ su
>   > Password:
>   > [root@/home/paul]# script
>   > Script started, file is typescript
>   > [root@/home/paul]# Script done, file is typescript
>
>   > ephshs otan phga na kanw install to nessus mou petakse error oti den exw
>   > pty. Sto /dev exw :
>   > 0 crw-rw-rw-    1 root     tty        2, 176 Αύγ 30  2001 /dev/ptya0
>
>  [snip]
>
>   > ...
>   > ...
>
>   > kamoia idea?
>
>  Wild guess: to /dev/pts einai mounted me swsta permissions?

[root@/home/paul]# cat /etc/fstab
LABEL=/                 /                       ext3    defaults        1 1
LABEL=/boot             /boot                   ext3    defaults        1 2
none                    /dev/pts                devpts  gid=5,mode=620  0 0
..

Kapou allo iparxei to provlima.
Paw se ena debian na dw ekei ti ginete.
PAvlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life
GnuPG 1024D/FB1E6AE7 = A9AE EA0C EE1F FBD0 5B6F  3F77 2782 EFE2 FB1E 6AE7
Get my key here: http://users.hol.gr/~p_pavlos/pubpgpkey.txt