SuSE 7.2 : Update kde

Fanurgakis Manolis mfano at softhome.net
Fri Feb 14 01:29:01 EET 2003

Τρέχω το SuSE 7.2 και χρησιμοποιώ windowmaker. Χρησιμοποιώ όμως και
κάποιες εφαρμογές του kde (κυρίως konqueror, kmail. kate). Η έκδοση του
kde που έχω είναι η 2.2.1 και ... είπα να την αναβαθμίσω.

Στη σελίδα της μαμάς SuSE:

http://www.suse.com/us/private/download/linuks/i386/update_for_7_2/index.html

έχει μια λίστα με τα απαραίτητα πακέτα.

Απ' ότι καταλαβαίνω, ο σωστός τρόπος είναι : κατεβάζω όλα τα base
packages, από τα language το el, και από τα application και devel τα
αντίστοιχα όσων έχω ήδη εγκατεστημένα. Κατόπιν σταυροκόπημα :),
απεγκατάσταση των παλιών και εγκατάσταση των νέων.

Έχοντας κάποια ανασφάλεια μήπως τελικά τα κάνω θάλασσα και καταλήξω με
ένα σύστημα που δεν δουλεύει. ρωτώ αν έχει ασχοληθεί κάποιος με κάτι
παρόμοιο και αν μπορεί να δώσει κάποιες συμβουλές.

Ε.ε.τ.π. (Ευχαριστώ εκ των προτέρων :)