ppp link inactive

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Fri Feb 14 00:32:02 EET 2003

V13 wrote:

| AFAIK to 16550 exei 16 bytes buffer, o opoios prepei  na'nai
yperarketos se
| syndiamo me ta interrupts. Xrisimopoio serial modems edo kai arketa
xronia
| kai h moni fora poy eixa problima itan se enan 486SX opoy to M/B eixe to
| 16450 an thymamai kala... Den dikaiologeitai se >=pentium kai linux na
exeis
| tetoio problima, oso palio mixanima kai an exeis.

Isos na eftege pou to chipset sto palio Celeron eitan VIA me ola ta kaka
pou afto sinepagete. Pantos nai kirios se disk intesive katastaseis
parousiazontan to problima kai oxi se ergasies pou kataponousan mono kai
kiria thn CPU. Me thn USB eixa so8ei alla distixos h eytixos
janaepestrepsa sthn siriakh sto neo sistima logo asta8ias pou
parousiazei h USB tou. Otan empena Internet kolouse to mixanima meta apo
ligo h meta apo ligotero apo ligo...... (mono me reset sinerxontan).
Bebea twra exw 2 epejergastes kai mono to DVD einai IDE opote sta @@ mou
~ kiolas alla telos panton. An doulepsei argotera sosta h USB (kapote 8a
thn janadokimasw) 8a thn janaxrisimopoieisw.

| H moni alli eksigisi (plin toy uart) einai to na exeis kapoia alli
syskeyi h
| opoia soy dimioyrgei poly megali kathysterisi (p.x. an ksyloneis apo cd
| ekeini tin ora kai taytoxrona ta paizei to ide bus soy).

Xmmmm twra me bazeis se skepseis gia ton (_|_)futsitsu 10GB HDD pou mou
dimiourgouse problimata sta8erotitas..... Alla distixos to mixanima
einai sthn jadelfh mou kai den mporw na piramatistw epano tou.... 8a
epistrepsei omos den 8a epistrepsei ? 8-) 8a tou dijw egw.

| Otidipote apo ta parapano symbainei prepei na fenetai me lathi stin
'ifconfig'

Xmmmm Den to epsaja pote etsi. 8a eprepe omos (8elw pola psomia akoma
gia na ginw mikrou mege8ous administrator fenete) 8-)

| <<V13>>

Sidhropoulos A8anasios
msx