Konqueror client area boxes

Mavrelos Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
Thu Feb 13 12:36:01 EET 2003

> a) tin freetype 2.1.3 tin evales *kai* sta X h ayta
> xrisimopoioyn allh
> freetype?

Η freetype έγεινε compile. Οι προηγούμενες βιβλιοθήκες έγειναν -e. Τι εννοείς και στα X;

> b) Poia qt-lib exeis. Einai compiled oste na xrisimopoiei
> Xft2? An nai
> xrisimopoieis fontconfig? An nai einai ok h cache toy kai to
> /etc/fonts/fonts.conf?

H qt (3.1.1) μπήκε από rpm που πήρα από τα binaries της εγκατάστασης του kde 3.1. Δεν κάθισα να την κάνω compile γιατί κάτι είχα ακούσει ότι η 3.1.1 από sources δεν κάνει σωστά compile το xft κομμάτι. Ευκαιρία να δοκιμάσω. Οσο για το /etc/fonts/fonts.conf δεν το κοίταξα γιατί είδα ότι γενικά το KDE τις βλέπει τις γραμματοσειρές. O Konqueror έχει πρόβλημα να τις εμφανίσει. Πάντως από ότι είδα κάτω από το .kde κάπου στα share/fonts βρίσκονται όλα τα (TTF) fonts. Πρέπει να φτιάξω άραγε το fonts.dir και το fonts.scale με τον κλασσικό τρόπο στο xft2; Αλλά και πάλι με μπερδεύει το γεγονός ότι το KDE ΒΛΕΠΕΙ τα fonts και είναι και ΑΑ.

> c) Den ksero an symbainei mono se emena, alla sta input boxes
> o konqueror apo
> to 3.1 xrisimopoiei fixed-width fonts. Exeis kapoio katalhlo ?

Το πρόβλημα μου είναι γενικό όχι μόνο στα input boxes.

> χρησιμοποίησα
>
> Gia tetia problimata eythynetai synithos h qt kai oxi kapoio
> komati toy kde..

To βράδυ δοκιμάζω compilation της qt και αναφέρω:)

Αντώνης

Υ.Γ: Ευχαριστώ για την απάντηση.

ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΑΞΙΩΝ Α.Ε - CENTRAL SECURITIES DEPOSITORY S.A.
Πεσμαζόγλου 1, 105 59 Αθήνα - 1 Pesmazoglou street, 105 59 Athens, Greece,
Tel: +30 (0)10 3245105, Fax: +30 (0)10 3245108             http://www.hcsd.gr/
Το  παρόν μήνυμα περιέχει εμπιστευτικές ή απόρρητες πληροφορίες. Εάν δεν είστε
ο  αποδέκτης  του  μηνύματος,  ή  πληρεξούσιός  του, παρακαλώ ειδοποιείστε τον
αποστολέα  με  ηλεκτρονικό μήνυμα και διαγράψτε το παρόν. Απαγορεύεται αυστηρά
κάθε  αναπαραγωγή,  διανομή,  διάχυση,  τροποποίηση  του  μηνύματος  αυτού. Οι
απόψεις που εκφράζονται στο παρόν θεωρούνται προσωπικές απόψεις του αποστολέα,
εκτός  αν  ο  αποστολέας έχει δικαίωμα  εκπροσώπησης του Κεντρικού Αποθετηρίου
Αξιών  και  ρητά δηλώνει ότι το περιεχόμενο του μηνύματος εκφράζει απόψεις της
εταιρίας.

This  message  contains  confidential information. Unless you are the intended
recipient  or  his/her  authorized agent,  please  notify the sender by return
e-mail  and  remove  the  original  message.  Any  reproduction, distribution,
dissemination,  modification  of  this  message  is  strictly  prohibited. The
message  content  is not endorsed by Central Securities Depository S.A. (CSD),
unless   the  sender  is  the firm's lawful  representative  and  an  explicit
statement  that  the content is in fact endorsed by the CSD is included in the
message.