Network -routing

Control cafe server controlc at otenet.gr
Tue Feb 11 21:13:01 EET 2003

Kalispera
Exw 5 ypologistes (4Windows kai 1 Suse 8.1 pro) oi opoioi exoun internet sharing apo ena isdn lan modem tis 3COM.
To DHCP einai energopoiimeno sto lan kai ola ta pc sindeontai me to lan ektos ayto tou linux.
Sto pc pou einai to linux me deytero disko trexoun kai ta xp ta opoia exoun mia ip 192.168.1.5. Mesa apo to yast to opoio exei brei tin karta diktiou dinw static ip 192.168.1.5 kai netmask 255.255.255.224 (ayto exei to lan) kai routing tin ip 192.168.1.1 den yparxei sindesi. otan kanw ping stin 192.168.1.1 tote pernw minima Destination host unreachable .
Mporei kapoios na boithisei sto ti kanw lathos
Thanks