KNOPPIX (Debian 3.0) και Ελληνικά

spyros kordonis sgk at hellasnet.gr
Tue Feb 11 17:15:01 EET 2003

On Saturday 08 February 2003 19:10, Panayiotis Christodoulou wrote:
> Στις Σαβ 08 Φεβ 2003 00:47, ο spyros kordonis έγραψε:

>    Για δοκίμασε να βάλης στο /etc/environment LANG=el_GR

ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!!!

ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ !

Μόλις έκανα την διόρΘωση που είπες πάτησα ATL+F2 για δοκιμή και voila !
μπορούσα να τυπώσω και τα τονούμενα φωνήεντα !

Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.

Κάποια στιγμή θα γράψω την διαδικασία να βάζεις Ελληνικά στο KNOPPIX (Debian).

Πάντως ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ με τα Ελληνικά στο LINUX. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν
τουλάχιστον 5-6 διαφορετικές διαδικασίες για την εγκατάσταση / ενεργοποίηση
των Ελληνικών (ή και άλλων γλωσσών υποθέτω) στο Linux. Θα πρέπει κάποτε να
ενοποιηθούν αυτά τα πράγματα σε όλες τις διανομές. Ειδικά οι χαρακτήρες
πρέπει να μπαίνουν πάντα με τον ίδιο τρόπο άσχετα αν έχει γίνει διεθνοποίηση
του πακέτου στην κάθε γλώσσα ή όχι. Δηλαδή τα μηνύματα είναι λιγότερο
επείγουσα δουλειά απο ότι η δυνατότητα καταχώρησης στοιχείων και κειμένων
στην κάθε γλώσσα.

Σπύρος