keyboard trouble

John Salatas john at csn.gr
Fri Feb 7 11:37:01 EET 2003

On Friday 07 February 2003 11:25, Konstantinos Georgokitsos wrote:
> From: "Panayiotis Christodoulou" <pchristo73 at yahoo.gr>

> Έβγαλα όλα τα path για 75/100 dpi και τώρα τα δείχνει μια χαρά το ΟΟο!
> Αλλά: κάτι έγινε με τα TTfonts. Σαν να μη βρίσκει τώρα το Verdana kai to
> Courier New που είχα ορίσει για το KDE. Κάπου τα έχει, κάπου όχι. Σε πια
> σειρά έχετε τα directories ακριβός;

To diko mou einai (XF86Config):
    FontPath   "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/misc/"
    FontPath   "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/TTF/UB"
    FontPath   "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/TTF/MS"
#    FontPath   "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/75dpi/:unscaled"
#    FontPath   "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/100dpi/:unscaled"
    FontPath   "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/Type1/"
#    FontPath   "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/Speedo/"
    FontPath   "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/uni/"
    FontPath   "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/local/"

Koita kai to /usr/X11R6/lib/X11/XftConfig:

dir "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/TTF/UB"
dir "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/TTF/MS"
dir "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/Type1"