keyboard trouble

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Fri Feb 7 00:37:01 EET 2003

Στις Πεμ 06 Φεβ 2003 13:20, ο John Salatas έγραψε:

> Ontws etsi tha xasei kapoia fonts. To provlima to eixw paratirisei
> kai egw me to SuSE 8.1.
> Ta fonts pou kanane conflict itan sto sta directories 75dpi kai
> 100dpi (an thymamai kala) pou outws i allws den exoun 8859-7 glyphs.

   Ακριβώς! Κι εγώ αποφεύγω τέτοιου είδους προβλήματα αλλάζοντας την
σειρά τών «FontPaths». Δηλαδή φορτώνω πρώτα απαραιτήτως τον φάκελλο
«misc», μετά φακέλλους που περιέχουν γραμματοσειρές με ελληνική
υποστήριξι, και μετά άλλους φακέλλους ή δεν φορτώνω φακέλλους που
περιέχουν γραμματοσειρές χωρίς ελληνική υποστήριξι. Πάντως νομίζω ότι
δεν θα χάση τίποτα ιδιαίτερο αν χρειαστή να μην φορτώση τους φακέλλους

> Na simeiwsw oti xrisimopoiw fonts tis MS kai tis UB.
> Katefyga s' auti ti methodo logo tou oti gia kapoio logo (xwrou
> ypothetw) i SuSE den exei symperilabei to source tou Oo opote den
> mporousa na do an exei balei kapoio patch gia to default font.

   Είναι πιθανό να έχη αλλάξει κάτι η «SuSE» διότι η προκαθορισμένη
γραμματοσειρά τουλαχιστον τού «OpenOffice 1.0.1» είναι η «Andale Sans

Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr