Ιδέες για desktop

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Feb 6 18:20:01 EET 2003

On 2003-02-04 13:09, fateswarm <admin at www0.org> wrote:

> Δε το έψαξα και πολύ, ήθελα ένα ελαφρύ virtual terminal που κάνει
> διαφάνεια με το background. Απ΄οτι διαβάζω είναι βασισμένο στο rxvt.
> Για απλό term τρέχω xterm από το wm menu με :
>
> xterm -sb -sl 2000 -bg black -fg white -fn -*-fixed-*-*-*-*-16-*-*-*-*-*-*-7
> (ή μπορεί να διαβάζει τα fonts από το ~/.Xdefaults)

Εχμ, τζίζ...  το xterm δεν διαβάζει *τίποτα* από το .Xdefaults.
Για παράδειγμα στο σπίτι μου, το αρχείο με τα X11 resources
λέγεται .Xresources :)

Από την XRDB διαβάζει το xterm, την X Resource Database, με τις
κατάλληλες κλήσεις στον X server.

Παρεπιπτόντως, τελευταία έχω δει κάποια screenshots με αρκετά
εντυπωσιακά setup που χρησιμοποιούν το "aterm" αντί για το "wterm".

Το aterm έχει κάτι για το οποίο το συμπάθησα αρκετά.  Δεν κάνει
βλακείες με το backspace και το DEL.  Χωρίς καμία απολύτως αλλαγή,
έτρεξα screen μέσα σε ένα aterm και έπαιξαν όλα τα πλήκτρα του
termcap μου: Home, End, Insert, Del, Backspace, PgUp & PgDown.