screen & πάγωμα προγραμμάτων (ήταν: Re: Terminal output device question)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Feb 6 18:19:01 EET 2003

On 2003-01-30 23:12, Fanurgakis Manolis <mfano at softhome.net> wrote:

> Δες λες τίποτα!
> Εδώ και 2 βδομάδες το έχω ερωτευτεί!

Βάλε και το εξής στο .screenrc σου, και στο επόμενο `resume' κοίτα τι
ομορφούλικο που είναι :-)

> [1] Με μια εξαίρεση. Έγραφα κάτι από το ραδιόφωνο (line-in) με
> wavrec.  Αυτό σταματησε. Έχει κανείς καμιά ιδέα γιατί;

Άγνωστο.  Το έχω παρατηρήσει κι εγώ.  Μερικές φορές, όταν πατήσω ^A-w
για να δω τα τρέχοντα παράθυρα το mpg123, που παίζει σε ένα από αυτά
κάποιο τραγούδι, δείχνει να κολλάει, κι όταν το screen σταματήσει να
δείχνει τη λίστα με τα ενεργά παράθυρα συνεχίζει πάλι.  Δεν έκατσα να
το ψάξω ιδιαίτερα, αφού το mpg123 δεν με νοιάζει να σταματάει για λίγο
(μιλάμε για παύση 1-2 δευτερόλεπτα).

- Γιώργος