WM και docked buttons [Was: Ιδέες για desktop]

Dimitris Kamenopoulos dkamenSpammersGetLost at otenet.gr
Thu Feb 6 13:26:01 EET 2003

On Thursday 06 February 2003 10:50, Fanurgakis Manolis wrote:

> Άσχετη ερώτηση:
> Ο σωστός τρόπος αποστολής στη λίστα όταν απανταω σε υπάρχον μήνυμα
> είναι To:αποστολέα, Cc:λίστα, έτσι;

Όχι, αυτό είναι που κάνει το Reply to All με ένα κλικ. Εμένα προσωπικά δε με
ενοχλεί να πάρω ένα μήνυμα της λίστας δύο φορές (και νομίζω κανέναν άλλον),
αλλά ούτε και το επιζητώ. Άμα δε βαριέσαι, να βάζεις απλά to: στη λίστα. Άμα
βαριέσαι, είπαμε, δε χάθηκε κι ο κόσμος :-)

--
Trying to be happy is like trying to build a machine for which the only
specification is that it should run noiselessly.