usb disk and modules

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Wed Feb 5 21:14:01 EET 2003

Hello,
Telika afto to usb mini disk to peira kai olla epeskan,as einai kala to
linux-usb.org.
Afto pou thelw na rwtisw einai pws tha kanw na fortwnei to module
usb-storage otan vazw to minidisk?
Wste na mhn dinw kathe fora modprobe.
OKEY kserw to fazw sto rc.modules kai telos alla tha hthela
afto na ginete aftomata kai na glitwsw na fwrtonw modules pou den
xreiazomai.Allwste gia afto exoume ta modules.

Na anaferw pws an kanw boot to systima me to minidisk meta to enable swap
kanei 30-40 sec na paei sto epomeno stage, pou einai to inittab!!!
Trexw redhat 7.2 me 2.4.20.

Filika
Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life
GnuPG 1024D/FB1E6AE7 = A9AE EA0C EE1F FBD0 5B6F  3F77 2782 EFE2 FB1E 6AE7
Get my key here: http://users.hol.gr/~p_pavlos/pubpgpkey.txt