keyboard trouble

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Wed Feb 5 17:04:01 EET 2003

Στις Τετ 05 Φεβ 2003 15:26, ο John Salatas έγραψε:

> Pigaine sto /etc/X11/XF86Config kai sbise ola ta FontPath (baltous
> ena # stin arxi) ektos apo to misc. Dokimase to Oo na deis an paizei.
> An paizei (pou mallon tha paixei) arxise na prostheteis (me dokimes
> panta) ena ena ta FontPath.
> An breis kapoio pou sou bgazei koutakia svisto pali kai synexise me
> to epomeno FontPath.
> Pes mas ta apolesmata.

   Σωστά. Μπορεί να κάνη κι αυτό που περιγράφεις. Απλώς θα πρέπη να
προσέξη για να μην χάση κάποιες γραμματοσειρές που χρειάζονται ή που
είναι καλές. Με τον τρόπο που περιγράφεις μπορεί να βρή τον φάκελλο ή
τους φακέλλους που δημιουργούν πρόβλημα και μετά να αρχίση την δοκιμή
αντικαθιστώντας στο «OpenOffice» γραμματοσειρές από τους εν λόγω
φακέλλους ή αλλάζοντας την σειρά φορτώσεως γραμματοσειρών από τα «Χ11»
ή μη φορτώνοντας τους προβληματικούς φακέλλους. Πάντως σε εμένα και σε
άλλους πέτυχε αυτό που πρότεινα με «OpenOffice 1.0.1»... Ένα άλλο που
μπορεί να μας πή είναι το εάν η γραμματοσειρά περιβάλλοντος τού
πρότεινα πάντως να κάνη πρώτα το εξής: Options->OpenOffice.org->View
και να παίξη με το «Scale».

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr