Ιδέες για desktop

Dimitris Stasinopoulos dimitris at linea.gr
Wed Feb 5 15:41:01 EET 2003

On Wednesday 05 February 2003 15:17, Mavrelos Antonios wrote:

> Οταν λες έχεις πειράξει εννοείς κάποιο patch που βρήκες/έφτιαξες ή
> παραμετροποίηση του KDE; Αν είναι κάποιο patch που μπορούμε να το βρούμε
> και εμείς;

Είναι κάποια patches που έχω γράψει εγώ, και προορίζονται για δική μου χρήση.
Για αυτό και τα περισσότερα πράγματα είναι hardcoded, και αλλάζουν μόνο με
πείραγμα κώδικα.  Αν υπάρξει γενικότερο ενδιαφέρον θα τα κάνω post κάπου,
απλά προειδοποιώ ότι η εγκατάσταση τους δεν είναι και η απλούστερη δυνατή.

--
"Here!" Said the Master. "Build me a great tomb in this place."
His apprentices did. It glittered in the sun.