keyboard trouble

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Wed Feb 5 14:36:01 EET 2003

Στις Τετ 05 Φεβ 2003 11:27, ο Konstantinos Georgokitsos έγραψε:

άλλες γραμματοσειρές, είτε δυστυχώς θα πρέπη να κατεβάσης την
καινούργια έκδοσι τού «OpenOffice». Το θέμα δηλ. είναι να βρης την
γραμματοσειρά που θεωρεί η εφαρμογή ως γραμματοσειρά περιβάλλοντος και
να την αντικαταστήσης με κάποιαν άλλη. Κάνε και μια αναζήτησι στο
«Google» http://www.google.com Εγώ εκεί βρήκα το τρόπο που περιέγραψα
παραπάνω. Ή ψάξε στις λίστες τής «SuSE»...

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr