Ιδέες για desktop

Dimitris Stasinopoulos dimitris at linea.gr
Wed Feb 5 10:08:01 EET 2003

On Wednesday 05 February 2003 08:55, Constantinos Antoniou wrote:

> Αχα, σχετικά με το presario, απο ACPI εχεις καταφέρει τίποτα? Εγώ έχω το
> 1700Τ και δεν έχω καταφέρει και πάρα πολλά πράγματα. Για επίπεδο
> μπαταρίας το βλέπω να δουλέψει κάποια στιγμή... Απο
> suspend/sleep/hibernate υπάρχει πιθανότητα να παίξει τίποτα;
>
> Προς το παρόν είμαι σε 2.4.20+acpi-20021212...

Εγώ έχω το 1722EA, το οποίο λογικά πρέπει να είναι ίδιο σαν base hardware με
το δικό σου. Βασικά είδα το post σου στην acpi-devel, και είμουνα έτοιμος να
απαντήσω :) Λοιπόν, εγώ έχω 2.4.18 με acpi-20020410. Από functionality, έχω
τα εξής:

* AC adapter online-offline
* Battery present
* Capacity state
* Charging state
* Remaining Capacity (σε mWh)
* Current rate (σε W)
* Present Voltage (σε mV)
* CPU state (C1,C2,C3...)
* CPU Temperature (σε C)

Αυτά δουλεύουν ΟΚ. Οτιδήποτε άλλο να υποθέσεις ότι δεν δουλεύει , ή τελος
πάντων δεν το έχω δοκιμάσει. Πάντως sleep κτλ δεν παίζουν...

> Τα συγχαρητήρια μου... (whatever this means)... Μπορείς να δώσεις
> κανα-δυο hints με το τι themes εχεις χρησιμοποιήσει κτλ?

Για τα widgets,  High Perfomance Liquid. Για τα window decorations,
kwin_acqua. Color scheme, κάποιο δικό μου. Εικονίδια, μερικά είναι από το
IcOsX icon theme (νομίζω από το kde-look.org) και μερικά τα έχω 'δανειστεί'
από το site της Apple. Τέλος, στο XMMS έχω ένα skin που λέγεται Aqua, αλλά
αυτό είναι τόσο γενικό που τρεχαγυρεόπουλος. Θα το βρεις πάντως στο site της
Nullsoft, είναι για το winamp 2.

--
To take one life is sin. To take a thousand is religion.